Můj
Příběh
JAK JSEM ZAČALA S DEDROU
Když jsem v listopadu 2006 dostala emailovou nabídku od jaké si paní Zuzky Charvátové má Koordinátorka. Nabídku o spolupráci s Dedrou, nikdy bych
neřekla, že právě ona ta „DEDRA“, mě někdy bude bavit a bude mojí prácí, která moji rodině vydělává.
Sama jsem si říkala, výrobky vyzkouším a uvidíme, ale více od toho neočekávám.
Manžela jsem seznámila s okolnostmi a byl moji velkou oporou.
Spolu s mojí KOO po emailu, jsme dali objednávku na 2500 Kč právě kvůli dárečkům, které jsem měla obdržet, když splním prvoobjednávku nad 2500 Kč + navíc byla akce na 30 % slevu.
Čekat na svůj balíček se mi nechtělo a tak jsem se aktivně dala do inzerování na internetu, v obchodech o spolupráci s Dedrou.
Balíček konečně dorazil, já jsem získala zákaznické číslo a už jsem mohla objednávat znovu, hlavně katalogy, o který byl hlavně zájem, navíc byli a jsou pro zájemce opravdu zdarma.
Odpovědí na inzerát postupně přibývalo a já nestačila na ně odpovídat. Pořád jsem seděla u PC a odpovídal na dotazy, inzeráty. V té době jsem byla na MD s dcerkou, manžel od rána do večera v práci, čas mě netlačil a já se mohla věnovat své dceři a své nové práci. Někdy jsem u PC strávila opravdu několik hodin, bylo to časové náročné, ale výsledky stály opravdu za to. Čekalo mě pak velké balení katalogů, kterých nebylo opravdu málo. Měsíčně jsem jich odeslala 30 – 50 ks. Měsíčně jsem tak do své sítě získala 15-20 členů.
Je pravda, že mi to stálo dost financí, ale to jsme nějak zvládali, však ono se to časem vrátilo. Navíc nás firma odměňoval bonusem za 10 nových zákazníků, které jsme mohli získat. Peníze na přilepšenou se hodili vždycky. Vždy jsem to brala jako zábavu a cíl, že konečně mohu opravdu něco dělat. Hledala jsem i nové zákazníky na Slovensku.
Od dubna 2007 mám ŽL a nechávám si tak provize posílat na účet. Firma Dedra je nejrychlejší ve vyplácení provizí a tak už provize máme na svých účtu 2-3 dne v měsíci.
V březnu 2009 na školení v Hrotovicích jsem byla odměněna jako 3. NEJ. KOO, moc mě to potěšilo a mohu za to poděkovat hlavně všem svým dedruškám a dedrušákům a hlavně celému týmu ve firmě, který je opravdu super.
Získávat nové zákazníky do sítě, to byl můj cíl. Samozřejmě jsem byla i prodejcem. Vlastní zkušenosti s výrobky to bylo velké plus.
V domácnosti se drogerie zakoupená v obchodě začala postupně vyměňovat jen za dedrácké přípravky. Výrobky jsem postupně nabízela ve svém okolí, poté na internetu, kde byl o ně velký zájem. Spokojení zákazníci se vrací rádi a nakupují nadále. Výrobky se rozšiřují a stále přibývají. Sortiment je opravdu obrovský a je z čeho vybírat.
Některé své dedrušky a dedrušáky jsem nikdy osobně nepoznala a možná ani nepoznám, ale snažím se všemi být v kontaktu. Informovat je o novinkách, akcí, informací, popřípadě jim poděkovat za spolupráci. Připravovala jsem pro ně i motivační soutěže, ale nyní to už není v mých silách, protože jich je opravdu mnoho. Některé znám osobně a jsem za to ráda. Snažím se získávat nové zákazníky i nadále, ale je to už složitější, počet členů se rozrůstá a já už na to také nemám tolika času, kolik bych potřebovala a chtěla. Nyní jsem ještě na MD s druhou dcerkou. Až mi MD skončí, vím, že mojí náplní bude hlavně DEDRA.
Jsem ráda, že nás firma k práci nadále motivuje, každého to určitě nakopne. Pořádá pro nás školení, na které jedu ráda, pokud se mohu dostavit a znovu vidět tým firmy a samozřejmě stálé i nové tváře.
Proto ještě jednou, bych chtěla všem poděkovat.
























